mandag 17. desember 2012

"Førjulssyssel" i hulen. :)

Førjuls tida for min del er tida for familie, kos og ikke minst hobby! :) Jeg storkoser meg, og leker meg med mange forskjellige ting, mye kan ikke nevnes her, da det skal være julegaver, men noe kan jeg vel dele med deg. ;)

Jeg leker masse med servietter for tida. Lager lerreter, lamper og annen unyttig pynt Men du og du, så gøy!!!! :)

Her er bildene jeg har laget til soverommet mitt (tror ikke de egner seg noe annet sted). Jeg brukte noen nostalgiske servietter, og rammene kjøpte jeg på Søstrene Grene. Disse har fått en overhaling med krakkeleringslakk og maling. Før og etter bilder er som følger:
 Utstyret jeg brukte. Rammene i seg selv er jo kjempefine. Men, de finnes i mange hjem. Jeg vil ha noe som er bare mitt. :)
 Venter på at lakken skal sprekke.
Ferdig! Ble ikke så ille dette da. :)

Så har jeg brukt serviett med nostalgisk motiv, og laget meg en lyslykt. Da brukte jeg ei enkel lyslykt fra IKEA (ikke akkurat ei fin lykt, men helt ok.). Igjen gjør jeg dette fordi jeg ikke liker et hjem som ser ut som det er hentet rett ut av en møbelkatalog. Jeg vil ha mitt særpreg på mitt hjem. Sånn er det med før og etter bilder:

 Lykta fra ikea.
 Med serviett på. Litt dårlig kvalitet på bildet, men måtte bruke reservekameraet.
Og endelig er den tatt ibruk. Denne bli riktig så koselig synes jeg. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar