søndag 9. januar 2011

Fraværende blogger...

Jaja, så må jeg vel bare ærkjenne at jeg er en fraværende blogger... Ikke helt ønsket, men sånt som skjer av og til. Har hatt min dose datatrøbbel, og IT ekspert er jeg IKKE, desverre. Nå finner ikke pc'n min programvaren for fotoaparatet mitt, så bilder må desverre utebli til jeg finner ut av dette. Ellers har tiden siden sist gått med til jobbing, familiære sysler, katt og hund, og en himmelsk julefeiring!!! Det er en av de beste høytidene jeg vet, og det er ikke pakkene som gir julen maksimal uttelling... Tenk det, vi har hatt dager med baking, og deigsnavling, vi har vasket huset, og pyntet så vi kunne kose oss med god samvittighet... Og vi har ordnet noen julegaver selv, men kjøpt de fleste. Det er herlig dere. :)


Men, nå er jula ut av hus, og vi har begynt en normal hverdag igjen... Og en må vel bare ærkjenne, det er viktig og godt med en normal døgnrytme, og noe stabilt å gå til i en ellers så hektisk hverdag. Det kjennes på kroppen når en ikke har det stabile mønstret daglig, døgn snues, en blir mer avslappet, ja nesten litt lat, og alt en har brukt laaaang tid på å bygge opp, rives ned på null komma nix... Meeeen, allikevel så godt mens det står på. :)

Jaja, ingenting varer evig, heller ikke dette døgnet. Det er på tide å finne senga, så en beholder det lille en har bygd opp av døgnrytme. ;) Får vel logge på å skrive mer senere. Tudelu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar