torsdag 11. august 2011

Rolige tider i hulen....

Da skriver vi august på kalenderen, og jeg har gjordt alt mulig annet en å blogge.... Men, fant endelig bloggen min igjen, og kan vel informere om at jeg trygt kan legge enda en hobbyvirksomhet til lista... :) Det nye nå er søm av klær... Joda, i sommer fikk jeg øynene åpne for symaskin og tekstiler... Hihi, på noen få dager ble sannelig klesskapet beriket med hele 4 tunikaer.... Så symaskin ble selvfølgelig merket med høyprioriterings lapp... Jeg måtte nemlig låne mammas 30 år gamle bernina maskin. Ikke at det betyr problemer, for maskina virker, og bra syr den også. Men, jeg trenger min egen, så mamma slipper å stå uten symaskin... Egentlig kunne vel mamma kjøpe seg ny maskin, så jeg kunne arvet hennes gamle, men det tryggeste ble vel å investere i ny maskin selv. :) Så nå er jeg den lykklige eier av en billig AEG maskin fra elkjøp. Den syr kejmpebra, så jeg er godt fornøyd med mitt lille investeringsprosjekt! ;) Kan hende det blir hjemmesydde klær til skolestart for barna, og noe annet hjemmesydd til jul???? Gøy er det værtfall!

2 kommentarer:

  1. Jeg er veldig glad i litt gothic-inspirerte julekjoler :-) også ser ikke svart så helt forferdelig ut, altså. *hint*

    SvarSlett
  2. Hehehe, da får du hjelpe meg å finne goth mønstre så skal vi vel fixe den saken. ;)

    SvarSlett