torsdag 18. august 2011

Tankefulle tider..

I dag har jeg sannelig hatt en fridag, og det har gjordt godt for kropp og sjel. Hadde egentlig planer om å besøke Bruktbo på Mule i Levanger i dag, på jakt etter nye stoler til spisebordet, og evt. noe annet gull en kan komme over på et skattekammer som Bruktbo. Meeeeeeen, etter å ha planta føttene på gulvet etter endt natt, forsto jeg raskt at dagens planer måtte utsettes. Ikke at jeg har blitt dårlig eller noe, men jeg oppdaga at jeg rett og slett var kjempe lat!
Hihi, en kan vel ikke ha duracell funksjon hver dag? Og ettersom jeg har aftenvakt i morgen, så går jeg ut fra at jeg kan legge turen til Bruktbo i morgen. Kanskje jeg ikke finner det jeg leter etter heller, men hvem vet? Jeg har sett for meg stolene nemlig, å inni mitt hode er de litt sånn barokk inspirert, kanskje 2 stoler med armlener, og de 4 andre uten? Kanskje kjekt med polstret sete, jeg skal jo uansett pusse opp stolene... Åhhhh, synd jeg ikke bor i Sverige, der de har loppis for hver 200 meter..... Jeg gleder meg sånn til i morgen, til jeg får gå litt på skattejakt... :))
Det er faktisk litt godt med så mange ideer i hodet... Jeg leser blogger, og henter inspirasjon fra andre hele tida, men mitt største problem er vel å få omsatt noen av ideene til handling. Er bare sånn av natur at jeg må bruke tid med prosjektene mine, sånn at jeg vet akkurat hvordan jeg skal gjøre det, før jeg gjør noe dumt... Og jeg vet at dersom jeg finner stoler på Bruktbo, så ligger det en egen møbeltrekkingsbutikk et steinkast unna, og der rekner jeg med de sikkert har stoff til setene... ;) Dette blir vel spennende rekner jeg med. Må vel legge hodet på puta strax, og drømme videre om hvordan resultatet skal bli. Tuddelu. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar