onsdag 14. september 2011

Nytt prosjekt i hulen.

Jada, jeg må selvfølgelig prøve enda mer nytt... Hmmmmm, alle disse ekspirimentene mine vil jo ingen ende ta... :) Hihihi, men så koser jeg meg godt når jeg får bruke kreativiteten min litt. Hmmm, og etter som jeg bare skal være hjemme noen dager nå, så kan jeg like godt prøve noe nytt... :) Vel, nå skal jeg leke meg litt med betong... Har former fra barna var små, og såpestøping var fast juleverksteds - aktivitet. Og hobbby betong kjøpte jeg i dag, så nå kan jeg bare ekspirimentere. Tenkte å legge turen til byggmakker, for å se hva ferdigbetong koster der... Er redd for at hobbybetongen blir litt for "fin" for meg.. Vil helst ha litt grovere, nesten litt rufsete utseende på produktene jeg skal lage, for det synes jeg er veldig fint. Vel, nå må jeg kanskje legge inn årene for i dag. Ny dag med nye muligheter som venter meg i morgen. Tuddelu. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar