tirsdag 8. november 2011

Shopping på huleboeren. :)

Jadda, huleboeren har vært på shopping i dag... På Mule gjennbrukstorg. Å du verden så mye fint folk kaster... Skjønner ikke helt at det går ann jeg da *rister oppgitt på hodet* Vel jeg fant maaaange fine skatter i dag, for det meste lysestaker - i messing- vel og merke. *hater messing, simpelthenn hater messing* Men, det gjør jo ikke så mye, for dama har da sølvspray! Så nå blir det new look på lysestakene gitt... Se her på mine små skatter:



Var ikke disse lekkre? Og med sølvsprayen skal jeg forvandle dem til noen lekre julestaker som kan pynte bord og benker i hele hulen. Gleder meg.
Men, som om ikke dette var nok, så kom jeg jo over enda en skatt... Ei god gammeldags Gunda vekt.. Har sett på disse vektene på diverse bruktmarked, men prisen på de har jo vært sjokkerende høy... 3-400 kroner... Synes det er litt vel mye for ei vekt som sikkert ikke kostet halvparten v innkjøp da den var ny. Men, på Mule hadde de Gunda vekt til meg... Gjett hva den kostet??? 40 kroner... Jepp, hele 40 kroner. Og den virker! Ligger i kokende zalovann nå, så får vi se hvordan den blir nå lagene med butikkstøv vaskes av. Se her, er den ikke nydelig?

Enn det, 40 kroner, og den er jo så lekker! :) Har ikke helt funnet ut hva jeg skal bruke den til enda, men det kommer nok en ide poppende. :)
Her er alle dagens skatter samlet:
Må bare vaske dem litt først. :) Tuddelu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar