tirsdag 10. januar 2012

Et nytt år tar til.

Ja nå har endelig det nye året kommet godt i gang, og jula er desverre borte for lengst.. 6. januar fikk den spaken, men ny ansettelse ventes til 1. søndag i advent. Gjett om jeg gleder meg! :) Vel, nå som alt begynner og normalisere seg, så har hodet startet planleggingen av nye prosjekter. Må vel egentlig på med sparebuksene, for badet trenger sårt en hel-renovering... Må nok belage meg på å gjøre det meste alene, men sånn er det når en har valgt en tilværelse som enslig. Så får sparepengene gå i fagfolk til å ta seg av membran-legging, gulvretting og flislegging. For joda, jeg skal ha flis! :) Åsså må jeg helt sikkert ha en aldri så snill liten rørlegger som bistår meg litt. Tenkte å begynne å kjøpe inn litt småtteri, som kan lagres, til pengene til fagfolk er oppspart... Hmmmmm, kanskje jeg skulle vurdere å finne meg en mann i livet allikevel?

Vel, et av mine nyeste prosjekter nå er å finne et vegghengt vitrineskap. Men, at det skulle bli så vanskelig å finne det da gitt??? Jeg skjønner ikke at ikke folk kvitter seg med disse... :( Vel, har funnet to stk. Et på FB, men der var det budrunde, med minstebud 200 kroner. Syntes det var i overkant, så da det ble gitt bud på 250 kroner, hoppet jeg av. Disse skapene kostet ikke 200 som ny engang. Det andre står på søppeldynga, og de skal også ha 200 for skapet, men da er det uten budrunde, og det er hakket større enn skapet på FB. Lurer på om jeg må krype til korset å bruke så mye penger på et gammelt skap allikevel da?? Jaja, kryper i tenkeboksen en runde til før jeg gjør den handelen tenker jeg...

Velvel, nå må jeg gjøre noe før damene kommer. Jentekveld er sååå koselig. Jeg gleder meg sånn! :)
Tuddelu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar