søndag 22. januar 2012

Scrappeguri leker seg...

Har fått "dilla" på å dekorere esker. Eller rette sagt rør - sånne som enkelte plakater, veggord, tennbrikketter o.s.v. kommer i... Her er noen små bilder:

Først lager jeg bunnen på røret. Klipper små hakk (trekanter) i kartongen, så jeg får den rundt røret uten stygge bretter.

Så måler jeg høyde og omkrets på røret, og skjærer til kartong etter målene. Denne dekorerer jeg, og fester på røret. (Gikk desverre tom for lim, så jeg måtte bruke limpistolen, med et heller uheldig resultat, desverre..)




Sånn ble altså det litt mislykka røret. Men, det hører med til fortellingen at jubilanten ble veldig glad for røret, og ikke minst innholdet! Og at jeg, tankeløse menneske, selvfølgelig fikk for meg at jeg måtte lage en spesiell innpakkning på gaven (Som var lett å avsløre) bare 4 timer før selskapet... Hmmmmm, en bør vel beregne å begynne med et så omfattende prosjekt litt tidligere... Hmmmm, en lærer så lenge en lever... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar