mandag 20. februar 2012

Jippi, endelig en riktig så herlig oppskrift på fatet mitt... :)

Oh stoooore lykke. Endelig fant jeg oppskrift på rabarbrafatet jeg skal støpe til sommeren... :) Det å få oppskrifta både i tekst og bilder var jaggu lurt!!!! Deler den med dere her. Åhhhhhhh, som jeg gleder meg! :)
http://ellasinspiration.se/category/betong-pyssel.html
Må vel finne ut hvordan jeg kan lage meg former av mine herlige betongstaker, for de kan jeg tenke meg flere av! :) Men, de er for dyre i innkjøp, så skal jeg ha flere, så må jeg lage selv. Vet jeg kan bruke silicongummi og formlatex, men akkurat det har jeg desverre ikke for hånden, og siden panduro er den eneste hobbybutikken i nærmiljøet, så er det ikke bare enkelt når de ikke kan skaffe dette... Vel, det må tenkes og grubles litt ekstra her tror jeg... Tuddelu.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar