onsdag 16. mai 2012

Kobber kjele..

For noen dager siden fikk jeg div. kobber pynt av en god venn og kollega. Deriblandt en kobberkjele. Jeg har vridd hodet vel og lenge, på hvordan jeg skal pusse opp den... Og i dag kom den lure(?) ideèn ramlende inn i hodet på meg. Veeel, jeg har hele tiden visst at jeg skal bruke denne kjelen til blomsterpotte, men jeg vil jo så gjerne ha den til å matche lysekronen min... Samtidig vil jeg at noe av kobberen skal vises, for kobber blir heeeelt sikkert en trend igjen strax. :) Løsningen ble vinyl klistremerke ark, som jeg stanset ut tekst og figurer i, og limte på kjelen. Så nå er kjele ferdig grunnet, og jeg skal hoppe en snartur inn i garasjen for å spraye den lilla. :) Dumme meg, glemte helt å ta bilder av hvordan den ser ut... Men, etterbilder skal jeg nok huske. :) Tuddelu. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar