torsdag 7. juni 2012

Avglemt blogg..

Jaja, ting skjer i livet, så da blir mindre viktige ting, som bloggen, litt glemt. Men, nå er jeg innom en tur, sånn snarest, for å legge igjen et lite spor. :)

Kom til å tenke på denne kobberkjelen. Har ikke tatt noe bilde av den, i ferdig tilstand, men noen underveis bilder kan jeg jo dele. :) Hehe, kjøpte jo blomster for å plante i den, men den ble selvfølgelig for liten. :) Jaja, får satse på miniatyrblomster tenker jeg. :) Reultatet av kjelen ble ikke så aller værst, synes nå jeg.

Her er kjelen ferdig grunnet:

Og et til:

Vel, dette var jo bare et glimt av forarbeidet... Sånn ble den ferdig lakket:

Ser ikke helt pen ut enda, men det er fordi malingen fremdeles er våt... Skal nok blogge et nytt bilde når plantene er på plass....

Hvis du ser at det ligner på noen bokstaver og figurer på kjelen min, så stemmer det godt. :) Jeg brukte cuttlebugen min, og stanset ut en tekst og noen figurer i vinylklistremerker, som jeg hadde på før grunning. Dette gjorde jeg for å bevare noe av kobberfargen. :) Klistremerkene er selvfølgelig tatt av nå, så kjelen kommer til sin rett... :) Det kommer som sagt bilder senere. :)

Vel, nå må jeg vel se til å få stelt meg litt. Skal nemlig ut å kjøpe bursdagsgave til niesa mi, som ble 19 år den 2. juni. I kveld skal vi nemlig i familieselskap. Det gleder jeg meg til.. :) Tuddelu.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar