tirsdag 4. juni 2013

Nytt prosjekt i hulen er omsider ferdig..

Jadda, huledama har endelig klart å ferdigstille et restegarnprosjekt... Måtte jo bli kvitt noen av garnrestene som ligger gjemt i strikkekorga. Og jeg får si som Øystein Sunde: "Jeg får helt sikkert bruk for det en vakker dag..." Vel, kjøpte meg et strikkehefte, "Herlig strikk" - Allers, med 87 gode ideer.... Der var det mange flotte oppskrifter, men valget falt på en babydress, og siden jag ikke hadde mye merino ull garn igjen, så tok jeg ikke sjansen på å strikke noe større. :) Tanken var grei, "Dette har jeg ikke prøvd før, så dette må jeg klare..." I ekte Pippi ånd selfølgelig. Og resultatet ble ikke så værst, med tanke på at jeg aldri har strikket noe sånt før, og det at jeg aldri hadde hørt om raglan felling før jeg begynte. Takk allers, for enkel og oversiktlig oppskrift! Dette var gøy! Også får jeg vel tilføye at øvelse gjør mester!!! Så neste gang blir resultatet bare bedre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar