fredag 1. november 2013

Juhu!

Ja kan jeg vel egentlig si noe annet??? Jeg er nemlig vinner av verdens nydeligste lysekrone, etter en konkurranse jeg deltok i på FB og blogger... :) Vræææææææl, også jeg som ønska meg så sårt ei lysekrone til kjøkkenet mitt! Tuuuuuusen takk til Nina i paradiset! Jeg er overlykklig!!!! Håper alle sjekker ut bloggen hennes, hun skriver de råeste innleggene, jeg leser å ler, gråter, kjenner sinnet våkne, og humrer av glede over disse innleggene... Nina har en lekende måte å skrive på, setter virkelig ord på hvordan ting oppleves, gir oss et herlig innblikk i det å drive butikk, pusse opp hjemme, og å atpåtil jobbe i tillegg til alt dette. Den dama har bein i nesa, og en "stå-på vilje" av en annen verden! Og på FB sidene hennes finner en linker til både butikk og konkurransesidene som hun har. Sjekk her, følg og lik!!!! :) Hmmmm, håper bare jeg klarte å linke dirrekte denne gangen... Hvis ikke må jeg få storegull til å hjelpe meg, når hun kommer hjem på besøk. :) Vel, ettersom jeg nå har vunnet denne herlige lysekrona, så må jeg, ja jeg må, pusse opp kjøkkentaket mitt! Det har jeg vel egentlig skulle gjordt for leeeenge siden... Men, jeg kan ikke henge en vakker lysekrone i et slitent tak! Og når jeg først pusser opp taket, og skal henge opp lysekrona mi, ja da må jeg vel egentlig investere i en takrosett... Så Nina, på nyåret må jeg bestille meg en takrosett av deg! Kun det beste er godt nok når en skal ha en så fin lysekrone i taket! :) Prøver å linke til bloggen hennes også, så kan dere lese litt innlegg her: Og tar jeg ikke mye feil, så tror jeg sannelig linken ligger på blogglista mi! Har bar en ting å si, tusen takk Nina, jeg er kjempe takknemlig for at jeg ble trukket som vinner av lysekrona! Stå på du vakre jente, du har en herlig blogg, og mange fantastiske varer i den lekre butikken din! Selv om jeg aldri har vært i butikken, så både fb-shopper og blogg-shopper jeg mye i din butikk! Håper bare på en tur nedover, så jeg kan få se alt i levende live liksom. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar